Unja a tévéjét? Így válhat egyszerűen érintős, sokoldalú játékplatform belőle
Összegyűlt a pénz a Kickstarteren arra az ötletes eszközegyüttesre, amelyik különleges játék- és alkalmazásplatformmá alakítja a televíziónkat.
Összegyűlt a pénz a Kickstarteren arra az ötletes eszközegyüttesre, amelyik különleges játék- és alkalmazásplatformmá alakítja a televíziónkat.
A sikeres – többek között magyar – Kickstarter-kampányok termékei ezentúl megrendelhetőek lesznek az Amazon egy exkluzív felületén is, így jóval több emberhez juthatnak majd el.
Jól mutatja az érdeklődés mértékét, hogy a közösségi finanszírozással 24 órán belül összedobták a pénzt a magyar találmány sorozatgyártására.
Egy magyar cég úttörő lehet a hordható technológiai kiegészítők piacán luxuskarkötőjével, amelynek mintája úgy variálható egy mobiltelefon segítségével, hogy se gomb, se vezeték nem szükséges hozzá, sőt tölteni sem kell. A cég, amely Oszkó Péter érdeklődését is felkeltette, tegnap indította el közösségi finanszírozási kampányát.
Egymás rekordjait döntögetik a közösségi finanszírozási kampányok, melyek keretében induló vállalkozások dollármilliókat kalapoznak össze olykor sokat ígérő, olykor pedig egészen abszurd tervek megvalósítására. Az utóbbi időben több magyar projekt is zajos sikert ért el, de voltak, akik nem jártak szerencsével. Őket kérdeztük, hogy nyerték meg a támogatókat maguknak, vagy hogy éppen miért nem adakoztak nekik, hogy kell-e adózniuk, és hogy mire lehet jutni az így kapott összeggel. A siker és a bukás receptjei.
Egy kevésbé sikeres közösségi finanszírozási kampány most révbe ér: állítólag a jövő héttől kezdik el árulni a világ első Ubuntu operációs rendszert futtató okostelefonjait.
Csak nyárig kell várnia, amikor is piacra dobják az eszközt, amit a telefonhoz illesztve azonnal előhívhatja képeit.
Felkerülhet a tócsi is a pizzaszelet, gyros, hamburger trió mellé, amennyiben kellő igény mutatkozik rá.
Játékosan tanítaná a gyerekeket a kódolás alapjaira a Codie névre keresztelt robot, amelynek mozgását a gyerekek diktálják okostelefonon keresztül. A magyar vállalkozás nem rég indította közösségi finanszírozási kampányát, melyről a geekek bibliájának tartott TechCrunch is beszámolt.
Egy egész családra való zöldség megtermelhető a Duna partján nyíló urbánus kertészetben, ahol kérésre a szüreten kívül, szinte mindent elvégeznek a bérlő helyett, de a kertészkedni vágyókat is hagyják majd kibontakozni.
Az ötlet pofonegyszerű, és megoldhatja a nagyméretű telefonok kézben tartásának gondját.
Aki többféle USB-s eszközt is használ (és melyikünk ne használna?), annak nagyon jól jöhet egy ilyesfajta port-sokszorozó.
Meglepő hatása volt az Apple Watch bejelentésének a Pebble új okosórájára, a Pebble Time-ra. Ez az az okosóra, amelyik már közel 19 millió dollárt kalapozott össze a Kickstarteren.
Dübörögnek a közösségi finanszírozási kampányok, egyre több magyar sikertől hangos a sajtó, de vajon hány kampány végzi a süllyesztőben, és mekkora az esély rá, hogy egy magyar ötletet sikeresen lehessen futtatni a nemzetközi mezőnyben.
Hatalmas az érdeklődés a Pebble Kickstarteren meghirdetett új okosórája iránt.
Az ötlet valóban különleges, nem véletlen, hogy a netezők hamar összedobták a pénzt az alábbi okosbőröndre.
Jó eséllyel pályázik a közösségi finanszírozás történetében legtöbb pénzt gyűjtő kampány címére az a kártyajáték, amely három nap alatt 3 millió dollárt kalapozott össze, és jelenleg is percenként körülbelül ezer dollárral nő az összeg.
Mindegy, hogy iOS-es van androidos telefonról van szó, az alábbi kábel kisebb csodát tesz a töltésnél.
Poncsó, pléd, zsák és gyermekhordozó is egyben az a magyar fejlesztésű táska, amely Hongkongtól Spanyolországig egyre népszerűbb a bringás közösség tagjai közt.
Egy olasz tervező szerint elegendő négy mécses és egy agyagedény egy lakás felfűtéséhez. Utóbbi gyártásához már 35 ezer dollárt gyűjtögetett össze közösségi finanszírozással.